Wymiany, zwroty

WYMIANA

Jeśli zamówiony przez Ciebie rozmiar nie pasuje, odeślij do nas przesyłkę na podane niżej dane wraz z dołączoną informacją w paczce o wybranym rozmiarze/ kolorze, na który chcesz wymienić produkt. My, jeszcze tego samego dnia postaramy się nadać przesyłkę.

 

REKLAMACJA

Jeżeli otrzymałaś/eś towar niezgodny z zamówieniem niezwłocznie skontaktuj się z nami a my zlecimy odbiór paczki (zlecenie odbioru opłacane jest przez naszą firmę).

W przypadku reklamacji otrzymanego towaru otrzymany produkt należy odesłać na adres:

 

A.) Kurier/Poczta

Joanna Lenda

ul. Dmowskiego 17D/36

50-203 Wrocław

B.) Paczkomat Inpost

WRO27N (przy ul. Romana Dmowskiego 5)

 

wraz z wypełnionym formularzem zwrotu znajdującym się na dole strony.

 

• Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem.

• Każdy reklamowany produkt powinien być czysty, odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na taki sam produkt, w przypadku gdy będzie to niemożliwe, zwrócimy wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji.

• Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym.

 

Ms. Gigi ustosunkuje się do każdego żądania niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni. Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 23.04.1964r. Kodeks cywilny.

 

ZWROT (ODSTĄPIENIE OD UMOWY)

Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zakupionych w sklepie Ms. Gigi produktów w ciągu 14 dni od ich otrzymania, na zasadach opisanych w Ustawie z dnia 30.05.2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 nr 827) W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży otrzymany produkt należy odesłać na adres:

 

A.) Kurier

Joanna Lenda

ul. Dmowskiego 17D/36

50-203 Wrocław

B.) Inpost

WRO27N (przy ul. Romana Dmowskiego 5)

 

wraz z wypełnionym formularzem zwrotu znajdującym się na dole strony.

Prosimy o e-mail z informacją o nadaniu do nas paczki zwrotnej.

 

• Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem.

• Każdy zwracany produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony.

• Koszt odesłania towaru pokrywa Kupujący

• Zwroty kosztów transakcji realizowane są w ciągu 7 dni od momentu otrzymania zwrotu.

 



Formularz zwrotu

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoplo.pl